4 Kasım 2016 Cuma

Zorla Üvey Kuzenime Sahip Oldum

Herkese selam. Bu hikayem önce zorla gibi başladı ama üvey kuzenim daha sonra bana kendi isteği ile verdi. Aslında bu hikayem hangi kategoriye giriyor ben de bilmiyorum ama sanırım ensest olmuyor. Hemen size kendimden bahsederek hikayemi anlatmaya geçeyim. 25 yaşında bir gencim ve bir bankada iyi bir pozisyonda çalışıyorum. Ben daha önce Trabzonda çalışıyordum ama banka benim Adanaya atadı. Burada genç yaşımda şube müdürü olarak çalışmaya başladım. bu arada benim Halam Almanyada yaşıyor ama Adanada da bir evi var. Ben de onlar yokken onların evinde kalmaya başladım. Tabi halamların da bu durumdan haberi vardı. Neyse halamın üvey bir de kızı var adı Sevda. Halam Sevdayı evlatlık almıştı. Sevda bir gün arayıp Türkiye ye geleceğini Adana da evde benim yanımda kalacağını söyledi. Ben de tamam dedim. Bu arada Sevda Almanya da hemşire olarak çalışan çok seksi bir kızdı. Benim de üvey kuzenim olmasına rağmen her zaman ona karşı özel bir ilgim vardı.
Neyse aradan günler geçti ve Sevda yanıma geldi. Ben gündüzleri işe gidiyor akşamları ise onunla ilgileniyordum. Birlikte yiyor içiyor geziyorduk. O kadar seksi bir kızdı ki aklımı başımdan alıyordu ama ben bir türlü cesaret edip ona yaklaşamıyordum. Daha doğrusu onun bana bir adım atmasını bekliyordum. Belki de o da benimle aynı şekilde düşündüğü için bir türlü bana bir adım atmıyordu. Neyse o gün hafta sonuydu ve birlikte gece eğlenmeye çıkmıştık. Güzel bir bara gittik ve baya da alkol aldık. Gecenin sonunda ikimiz de zil zurna sarhoş olmuştuk. Eve geldiğimizde Sevda biraz ayılmak için banyoya girdi. Ben onu salonda bekliyordum ama bu beklemeye daha fazla dayanamadım. Hemen arkasından ben de soyunarak banyoya yanına girdim. Tabi bu durumu hiç yadırgamadı ve hemen öpüşmeye başladık. Bir yandan duş alıyor bir yandan da suyun altında öpüşüyorduk.
Ben daha önce hiç bu kadar seksi bi kız görmemiştim. Bomba gibi bir kızdı o göğüsleri falan gerçekten de mükemmeldi. Ben banyoda suyun altında onun güzel amını yalamaya başlamıştım. O kadar iştahlı yalıyordum ki ben yaladıkça o da inliyordu. O güzel amı o kadar dolgun ve pürüssüzdü ki ben hemen götünü çevirdim ve bu defa da göt deliğini yalamaya başladım. Bir ön deliğine bir de arka deliğine dilimi sokuyor onu zevkten uçuruyordum. Ama artık sıra bana gelmişti. Hemen önümde diz çöktü ve yarrağımı yalamaya başladı. Emerken gözleri kapanıyor çok severek yalıyordu sikimi. Daha sonra onu banyodan çıkardım ve daha rahat etmek için içeriye yatağa götürdüm. Ben yatağa sırt üstü yattım ve o da üzerime gelerekyarrağıma oturmaya başladı.
O yarrağımın üzerinde zıplıyor ben ise onun göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Ben yalarken o da em aşkım ohhh yala ahhh diye inliyodu. Kız seksi olduğu kadar ateşliydi de ben siktikçe o çıkardığı sesleri ve söylediği sözleri duysanız inanın siz de kendinizden geçerdiniz. Durmadan offfffffffffff hadi aşkım hep sik beni ahhhhhhhhhhhhhhhhhh diye iniliyordu. Resmen zevkten uçuyor aynı zamanda beni de uçuruyordu. Ben ise bu sırada kalçalarına tokatlar atıyor onu daha çok zevke getiriyordum. Ben daha fazla dayanamadım ve birden amının içerisine patlayıverdim. Benim ardımdan da o boşalmaya başladı. İkimiz de bundan çok büyük zevk aldık ve bir posta daha sikiştik.

1 yorum:

  1. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil