4 Kasım 2016 Cuma

Unuttuğum Zevkleri Ablamla Yeniden Yaşadım

Unuttuğum Zevkleri Ablamla Yeniden Yaşadım


Selam arkadaşlar ben Hilmi 25 yaşındayım okulumu liseden terk edince özel sektörde çok az bir maaşa çalışmak zorunda kaldım. Yıllardır hiç sevmediğim ve istemediğim işlerde çalışmak zorundayım. Kendime biraz birikim yapmak ve elime geçen az parayla bir şeyleri başarmak için neredeyse işten başımı kaşıyamıyordum. Çok kalabalık bir arkadaş grubum vardı ama ben işlerimin yoğunluğundan hiç biri ile vakit geçiremiyor ve kendi zevklerime de zaman ayıramıyordum. Ancak son zamanlarda o kadar bunalmıştım ki bende her erkek gibi bir şeyler yaşamak ve kendime zevkli anlar sunmak istiyordum. Benim evli bir ablam var 30 yaşlarında kendi hayatını kurmuş ve güzel bir evlilik sürdüren. Ablamla sık sık görüşürüm ve onun eğlenceli bitmeyen enerjisini her şeye tercih ederim.
Bir gün ablama işten çıkarak kafamı dağıtmak için yine ablamın evine koştum. Eniştem genelde gece vardiyasına kalır ve ben bu zamanları daha çok severdim. Ablam bana her zaman ki gibi en güzel yemekleri ve sunumları yapmıştı. Bana ilgili ve şefkatliydi. Ablamda fark ettiğim bir tuhaflık vardı ve ben ona bunun sebebini sordum. Ablam bana her şeyi açıkça anlattı ve bana bir teklifte bulundu. Eniştemle aralarındaki cinsel ilişki neredeyse bitmiş ve artık bu durum kötüye gitmeye başlamış. Bana bunları anlatırken bir yandan da heyecanlı şekilde yanıma yavaş yavaş yaklaşıyor ve beni etkilemeye çalışıyordu.
Başta çok garipsemiştim ama benimde ihtiyaçlarım vardı zaman olarak da en doğru yerdeydik ve bu fırsat kaçmazdı. Bir yandan ablamı teselli ediyor bir yandan da sıcaklığını hissederek bende onun yanına yaklaşıyordum. Ablamın bana bakışları gülüşü bile beni tahrik ediyordu. Elimi yavaşça sırına götürdüm ve üzerindekileri çıkarmaya başladım. İkimizi de büyük bir sessizlik sarmıştı ablam heyecanla benim yapacaklarımı bekliyordu. Ablamın üzeri çırılçıplak kalmıştı her şeyiyle karşımdaydı ve ben azmış gibi onun her yerini yalamaya başladım. Ablam ve ben zevkten kendimizi kaybetmiştik ama ben sanki doymuyordum ablamın etli amını deli gibi emmeye devam ediyordum. Ablam kendini bana bırakmıştı ve ben onu yılların birikimi ile hem amından hemde götünden deli gibi sikmiştim. Bu sikişmelerimiz bir süre devam etmişti hem ablam hem de ben bu durumdan kendi çıkarlarımız için gayet memnunduk.

1 yorum:

  1. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil